Followers

Sunday 24 July 2011

Untitled :(

Salam...
Entry ni aku tak buad untuk sesape pon. Untuk diri aku sendiri je sebenarnye. Dulu, aku ni jenis yang ramai kawan. Especially, LELAKI. Bukan nak bangga sangat la. Tapi, bila dea start cakap dea nak aku jadi lebih dari sorang kawan. KOMPOM aku reject dea. SEBAB...
Aku tak nak hilang kawan aku. Lagipon REJECT tu cara aku nak uji dea kalau dea betolbetol nak aku or tak. Kalau lepas reject dea tak nak kawan dengan aku lagi, maksudnye dea tak ikhlas la. Kalau lepas reject dea masih nak berkawan, maksudnye dea ikhlas la. Lagi satu aku ni bukan jenis yang memilih sangat. Ramai kawan yang cakap aku masih tiada BF sebab aku "TERLALU MEMILIH". Oppsss, kau salah la kawan. Aku tak nak terlalu senang couple la. Aku nak jadi MAHAL sikit. Bukan aku cakap orang yang ade bf tu MURAH. Tapi, aku memang tak sedia la. Sebab lain, aku nak cari lelaki yang betulbetul terbaik untuk aku. Bukan untuk sementara je. Tapi, kadangkadang tu jeles jugak la tengok kawankawan lain berBOIPREN ni. Tapi, kalau sudah berpunyer ni. Rasa macam sempit pulak. HAHA~

Pesan MAMA aku: Biar dea tak HANDSOME, asalkan pandai ambil hati keluarga and hati kau :)

Pesanan tu bersebab tau ! Dea memang pandai ambil hati parents aku. Tapi, hati aku ? Hmmm... Dah la dea sorang je lelaki yang ngam dengan parents aku. Tapi.... :(

1 comment: