Followers

Monday 1 August 2011

Perjalanan dari Tampin-Melaka-Muar-BatuPahat-YongPeng

 Salam...
Kali ni aku nak citer pasal journey aku and Ainatul. Kiteorang nak balik kampung. Isnin ni awal ramadhan. Then, melaka amek cuti. So, mama aku suruh balik. Aku pon buad keputusan last minute nak balik. Sampai je bus stand Tampin, tunggu la bas ke Melaka Sentral. Serius, aku dah rase lain macam. Tengok2 budak sekolah ramai gila. Berebut nak naik bas. Aduisss~ Pastu dalam bas budak lelaki ni annoying gila! Dah sekolah menengah pon childish. Tak suka lah! Lepas budak sekolah semua dah turun. Legaa lah kan :)


dalam bas ke Melaka Sentral
Aina sedap tidur dan jumpa jodoh dalam bas.

Sampai je kat Melaka Sentral, kiteorang pon pegi beli Ticket. Hmmm...seperti yang aku jangka. Tiket ke BP habis. So, kiteorang beli tiket ke MUAR pukul 4 petang. Sementara tunggu pukul 4, kiteorang lepak sekejap.

lepak Mcd sambil makan Double Cheese burger. And online. Wifi free lah kate kan :)

Pukul 3.30, kiteorang pon blah dari port online tu and tunggu bas.
tiket and bas yang kiteorang naik :)
wahh.. macam tak percaya kami ke Singapore. HAHA~ *ngok !
Sampai je kat Muar, kiteroang macam orang gila cari bas BP. Bas ke BP takde. So, kiteorang pon naik bas tumpang. Terima kasih ye abang yang tolong tu. :)

Aku and Aina memang macam orang merempat mase tu. HAHA~

No comments:

Post a Comment