Followers

Tuesday 15 November 2011

Memanjat Bukit Soga Perdana

A s s a l a m u a l a i k u m  . . .

Haa.. meh aku cerite sikit pasal Hutan Lipur ni. Actually, aku penah pegi sini sebelum ni.
Tapi tak sampai ke puncak. Penat kut nak naik tangga yang curam tu. Hutan ni 3km dari Bandar Batu Pahat.
Dengan semangat ingin tahu yang tinggi and gitu, aku bersama Ainatul Mardhiah . Thumbs up pada dea sebab sanggup naik dengan aku. HAHA. 

mule mule : bersemangat.
#naik tanpa warm up
pastu pancit -,-

berhenti berehat
#aku tak suka tangkap gambar bila aku ikat rambut.
terserlah keBULATan di muka ku :(
Tangga yang kami naiki . Semakin hampir ke puncak

#sesampai di puncak.
menghayati pandangan sekitar Batu Pahat.
dan Tidurrr . :]

Gambar untuk dikongsi dibawah :





SAYANGI HUTAN KITA :)









7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. semua lah. termasuk lah gambar pemandangan tu. eheee. nice. <3

    ReplyDelete
  3. ohh.. ingatkan nak perli muka BULAT tya tuh -,-"
    hee. Thanks :)

    ReplyDelete
  4. oo. kalau gambar tu, laaaagi ler santek nye. hahaha

    ReplyDelete