Followers

Friday 17 February 2012

Port Dickson, Underwater and its AWESOME !

Assalamualaikum...
17 Februari 2012, Mama dah bagi tau yang minggu ni dea nak amek aku and pegi PortDickson sampai hari AHAD. Hmmm... seriously, bile dengar je. Pekataan pertama yang aku cakap. Agrhhh, BOSAN !
Then, aku decide untuk pinjam waterproof case AHG, Amiramin, Min, & Shiera.
Kene mention semua nama sebab mereka share duit untuk beli bende tu.
Sampai je dalam pukul 4 lebih aku terjun lah kat Swimming Pool. And ini hasilnya :)
tadaaa ~
        brotha~                            me~  
 me plus niece 
 me and brroooo~
 bersidaii. konon keringkan baju
#macam sotong kering kan? HAHA
 terkangkang. macam KATAK!



 brotha & his wifey :)

then, kiteorang lepak lah tepi pantai

lepak punya lepak, jalan lah tepi pantai. Ade lori COKE kat situ.
orang orang tu panggil and bagi la sorang 1 tin percuma. bende percuma, siapa tak nak kan ?
Lepas tu mereka offer aku and abang aku main game macam DanceDanceRevolution, and menang hadiah rahsia. Aku pon join je la.. Serious best ! Game XBOX. Tak pakai dance mat. Pakai censor je :) AWESOME !

kelakar kan aku joget. First time doh main bende tu. Nak tau ape yang kiteorang menang ?
BAWAH ni hadiah nye. ade hadiah lain, tapi rahsia. hihi
sorry video tak bagus sebab orang yang amek nervous. HAHA



nak tengok gambar lain, CLICK HERE :)

No comments:

Post a Comment