Followers

Friday 2 December 2011

MyDin & Tesco Cheng, Melaka :)

A s s a l a m u a l a i k u m . . .
Entry kali ni tak nak citer apapa pon lah. Nak share sikit je gambar aku, mira and mama aku. Mama aku stay rumah aku 3hari2malam . Sebab ayah aku outstation. So, kat rumah aku pon makan sedap je lah. Hehe~ Thanks mama. Sehari sebelum mama aku balik, agaknye dea boring sangat dok rumah ajak aku ke Tampin and terus ke Melaka. Ajak lah minah sorang ni SitiNurulAmirah ni :)

Mydin Melaka
 Amboi, seronok ye kamu tolak mini troli 2in1 tu ?
 Haiit ? Apakah ini ? HAHA~
 Nampak jugak muka aku even kecil :P
Fitting room 
 Back to school.
Miss kat beg roda masa sekolah rendah dulu ;(

Tesco Cheng, Melaka
 posing sana dan sini :)
 me, mira and mama <3
 mama pon join aku main games kat arcade ;P
shoot ! ^_^

2 comments: