Followers

Wednesday 7 November 2012

DREAM.

Assalamualaikum..
Hai, entry kali ni aku nak citer pasal bilik tidur aku.
Seriously cuti sem kali ni aku bosan gila.. Tu yang datang idea nak hias bilik :)

Before this, bilik aku cat red and white stirpes. 

sekadar gambar hiasan.
Gambar kat atas ni bukan bilik aku tau. gambar hiasan je. Takde plak snap gambar sebelum dan selepas.
 Cuma ni je bukti bilik aku penah warna merah sebelum ni. Bilik aku kecik je. So, warna merah memang tak sesuai. Lagipon mama selalu cakap bilik aku patriotik sangat. hihi

bukti bilik merah :)
Lepas hias bilik. ini hasilnya .
tadaaa~


perkataan "DREAM" tu adalah gabungan 62keping gambar.
Gambar-gambar tu semua gambar kenangan dengan family, kawan dan si dia. hihi

nampaknya, makin liat lah aku nak bangun dari katil lepas ni.

NotaKAKI: dreams don't work unless you do.






No comments:

Post a Comment