Followers

Wednesday 1 June 2011

Sesi ikat perut. Diet + Kumpul Duit = Cari penyakit.

Sejak semester TIGA ni, aku dah berazam nak ikat perut.
First, sebab nak kurus. Ramai orang kate aku dah makin gemok. Mana tak nya, tiap malam mesti makan. Sekarang, aku dah buad jadual. Selepas pukul 7 malam. 
TAK BOLEH MAKAN LAGI !
Bunyi macam kejam kan ? Tapi tu la namenye azam. HAHA~ Aku nak ade shape macam kerengga. Mesti korang tergoda nanti. *tak boleh blah betul kan ? HAHAHA~

Second, sebab nak kumpul duit. Aku kan "Mata Duitan" *baca post sebelum nih .
Actually, aku nak kumpul duit untuk beli something yang dah hilang. Aku sayang gila kutt bende tu. Aku tak kira, aku tetap nak bende tu ade kat tangan aku lagi.

KEPADA si pencuri: 
Kau tunggu, TUHAN akan balas 2kali ganda kat kau. CASH !

Last, PADAH menimpa. Disebab kan Duit and Diet,
penyakit aku, sang gastrik pon datang menyinggah. Apa boleh buad ? Tahan je la. Aku yang nak kan ? Padan muka kau wahai Athirah Binti Yusof :P

moral: Fikir dulu sebelum buad :)



No comments:

Post a Comment